Какво трябва да знаете за вертикалната диета

Вертикалната диета е създадена от Стен „Белия носорог” Ефердинг с целта да отговори на нуждите на спортисти, които трябва да качват много мускулна маса. Самият Стен е IFBB бодибилдър и професионален пауърлифтър; опитвайки се да оптимизира собствения си хранителен режим, той създава този нов тип диета, целяща да улесни поглъщането на огромно количество калории, без … More Какво трябва да знаете за вертикалната диета

Как заставането надолу с главата може да ви помогне с тренировките

Заставането надолу с главата може да изглежда като занимание за деца, но всъщност, то е чудесен начин да подобрите баланса си, да започнете да усещате по – добре тялото си и да заздравите мускулите около корема и кръста (ядрото). Обръщането отдолу нагоре на тялото ви не е най – лесната поза, но ползите си заслужават, … More Как заставането надолу с главата може да ви помогне с тренировките

10х10 системата за трениране

Един от популярните методи за силови тренировки е така нареченият „10х10”, тоест 10 серии по 10 повторения. Тази система съществува доста отдавна – създадена е още през 50-те години на миналия век и то не от кого да е, а от Винс Жиронда – Железния Гуру. С течение на времето, всевъзможни спортисти, треньори и школи … More 10х10 системата за трениране

4 подхода за по – бърз метаболизъм

Какво представлява метаболизмът Метаболизмът представлява броя калории, които биват изгаряни в състояние на покой (когато лежите, седите или спите). Тези калории се изразходват за животоподдържащите нужди на организма, като дишане, кръвообращение и транспортиране на кислород и хранителни вещества из тялото. Именно за тези функции се употребява основното количество калории – до 70% от общо изгорените. … More 4 подхода за по – бърз метаболизъм

Сумо тяга

Сумо тягата е в известен смисъл „черната овца” на семейството упражнения, произтичащи от класическата мъртва тяга. Мнозина фитнес любители изпитват неприязън към това движение и обичат да го критикуват. Каква е причината? Основният аргумент срещу сумо тягата е, че е „по – лесна”, тъй като намалява разстоянието, което щангата трябва да измине. Факт е, че … More Сумо тяга

Възможно ли е хранителният ви план да проваля прогреса ви

Хранителният план обикновено е съвкупност от инструкции какво, колко и кога да ядете. Често, тези инструкции са толкова конкретни, че не се задоволяват просто да опишат нужните граници (например, че на закуска трябва да изядете еди-колко си грама протеини), а предварително определят всичко до най – дребния детайл. Откъс от подобен свръхстриктен хранителен план ще … More Възможно ли е хранителният ви план да проваля прогреса ви

Как да приемате креатин максимално ефективно

Креатинът е добавка, подпомагаща увеличаването на мускулната маса и силата, подобряваща възстановяването и действаща като енергетик. Всичко това е много хубаво, но как да се възползвате на – добре от този продукт? Краткият отговор е – като го използвате правилно. За целта, ето какво трябва да знаете: Постоянството е най – важно Креатинът не се … More Как да приемате креатин максимално ефективно